بهترین راه برای ابراز محبت چیست؟

توالت فرنگی
جرم گیری توالت فرنگی با نوشابه!!
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
ساب زدن کف ساختمانی
۱۳ اسفند ۱۴۰۲

خلاصه: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به کسی که علاقه دارید نمی توانید علاقه ی خود را نشان بدهید.

مشورت کردن را دست کم نیرید:

همانطور که می دانید بهترین هدیه برای افراد ، هدیه ای است که آن شخص به آن احتیاج داشته باشد و نیز مطابق با علایق آن شخص باشد این موضوع بخصوص در زمان خرید هدیه برای آقایان مورد اهمیت فراوانی است. بطور مثال اگر برای مخاطبتان نیت خرید کادو دارید، هرچند شناخت کافی را از آن داشته باشید بهتر است با نزدیکان و دوستانش که رابطه ی خوبی با آن دارند مشورت کنید. ممکن است مخاطب شما به چیز خاصی احتیاج داشته باشد و برنامه ای برای خریدن آن در زمان های آینده ریخته باشد و این مسئله را با دوستان و یا نزدیکان خود درمیان گذاشته باشد در حالی که شما به دلیلی از آن بی اطلاع هستید. اگر بتوانید از طریق سایر دوستان جزئیات مدنظر مخاطبتان را پیدا کنید آن چیز می تواند یکی از بهترین کادوهای عمر مخاطبتان به حساب آید.

و یا فرض کنید می خواهید برای پسر بچه ای بسیار بازیگوش هدیه ای انتخاب نمایید. شما تمام علایق آن پسر بچه را می سنجید و به این نتیجه می رسید که آن کودک در سر آرزوی داشتن یک تفنگ بادی را دارد. اما اگر با خانواده ی کودک مشورت کنید متوجه خواهید شد که خرید این هدیه تا چه حد می تواند مضر و نامناسب برای آن کودک باشد. چیزی که در این مواقع از پدر و مادر ها خواهید شنید این خواهد بود که اگر صلاح بود خودمان برای پسرمان می خریدیم، بنابراین بهتر است حتما قبل از خرید هدیه پسرانه با پدر و مادر آن مشورت کنید و از مناسب بودن هدیه خود اطمینان حاصل کنید قطعا پدر و مادر می توانند شناخت مناسبی به شما برای انتخاب بهترین کادو پسرانه بدهند.

کادوهای با درونمایه ی طنز:

سعی کنید از خرید کادوهایی با محتوای طنز و شوخی خود داری کنید. فراموش نکنید هدف شما ابراز محبت به مخاطبتان و خوشحال کردن آن است ، زیرا ممکن است با دادن یک کادوی طنز آمیز از شوخی شما برداشت بدی بعمل آید و موجب ناراحتی فرد مقابل گردد در این مواقع نیز ممکن است مخاطب شما ناراحتی خود را به روی شما نیاورد اما از درون احساس ناراحتی بکند. پیشناد می شود اگر از ناراحت نشدن فرد مورد نظرتان اطمینان دارید از کادوهایی با درو مایه ی طنز استفاده کنید و نیز در کنار هدیه ی طنز آمیز خود یک هدیه ی جدی و محبت آمیز نیز تهیه نمایید و بعداز شوخی خود با دادن آن، مخاطب خود را سورپرایز کنید.